Piagam Pelanggan DVSKEDAH
1
Kami berazam untuk menghayati moto jabatan " TUGAS KAMI BERBAKTI KEPADA ANDA " dalam menyampaikan perkhidmatan kepada pelangan-pelanggan kami dengan
- Sentiasa membantu dan melayani dengan penuh mesra serta bertanggungjawab segala pertanyaan dan kemusykilan yang diajukan oleh pelanggan-pelanggan secepat mungkin
|
- Memberi khidmat nasihat dan perundingan kepada cadangan projek ternakan yang dirujuk dalam tempoh 14 hari
|
- Memberi data dan maklumat industri ternakan serta perundangan yang berkaitan setepat mungkin dalam hari yang sama dipohon bagi maklumat sediaada dan 7 hari bagi maklumat yang baru
|
- Melayan dan menjawab semua aduan dan pertanyaan rasmi dalam tempoh tidak lebih daripada 14 hari dari tarikh terima aduan tersebut
|
- Memastikan pelaksanaan piagam pelanggan disemua peringkat Jabatan
|