1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Piagam Pelanggan

Bilangan Transaksi Perkhidmatan Online

1

JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR NEGERI KEDAH TIADA TRANSAKSI PERKHIDMATAN ONLINE 

Prestasi Piagam Pelangan

1

 

TAHUN
2018JanFebMacAprMeiJunJulaiOgosSeptOktNovDis

Piagam Pelanggan DVSKEDAH

1

Kami berazam untuk menghayati moto jabatan " TUGAS KAMI BERBAKTI KEPADA ANDA " dalam menyampaikan perkhidmatan kepada pelangan-pelanggan kami  dengan

  • Sentiasa membantu dan melayani dengan penuh mesra serta bertanggungjawab segala pertanyaan dan kemusykilan yang diajukan oleh pelanggan-pelanggan secepat mungkin
  • Memberi khidmat nasihat dan perundingan kepada cadangan projek ternakan yang dirujuk dalam tempoh 14 hari
  • Memberi data dan maklumat industri ternakan serta perundangan yang berkaitan setepat mungkin dalam hari yang sama dipohon bagi maklumat sediaada dan 7 hari bagi maklumat yang baru
  • Melayan dan menjawab semua aduan dan pertanyaan rasmi dalam tempoh tidak lebih daripada 14 hari dari tarikh terima aduan tersebut
  • Memastikan pelaksanaan piagam pelanggan disemua peringkat Jabatan

 

 

Mac 2020
29
Ahad

Alih Bahasa